Post cover

 LOCOLOCO - 炯炯兔の搗蛋物語 · 復活節市集@618上海街

復活節又到啦,今次LOCOLOCO將會同人氣插畫家「bubble.c」合作,喺618上海街舉辦「炯炯兔の搗蛋物語· 復活節市集」!

今次活動將邀請約十多個特色小店,例如希望從貓咪的眼睛,我們也能找到屬於自己的小確幸的「鴛鴦茶餐廳」;用羊毛製作出一堆天馬行空的小動物和食物們,每件作品都是設計師親手一針一線製作而成的「Notice Handmade|蘿緹絲。手作」;堅持全人手製作布藝 一直以客為主 搜集不同布料的「Minthandmadeshop」;以及主要以幾何圖形及自然作基礎,配搭顏色強烈的線材,去鉤織出一件件獨一無二的飾品的「JACNAT」等等,現場仲有大量不能盡錄嘅創意小店等待大家前來尋寶!

618上海街雲集大量文青至愛既特色小店,仲有唔小人氣餐廳! 地理位置就喺郎豪坊附近,旺角亦係十分方便既地點。再加上618上海街商場本身建築物既設計同佈置就已經係靚靚打卡位,大家記住Mark實個日子過嚟支持下喇!